vrijdag 4 maart 2011

Een 'klus' stapel op vrijdag

Hoe kan het ook anders...
In onze tuin liggen op dit moment de stapels voor het fotograferen, dus heb ik bedacht om mee te doen met stapelen, maar voorlopig zijn het wel klusstapels..




         
                                  Al hoewel ik deze stapels best heel mooi vind!

Vanmorgen heb ik voordat de wekker me uit bed riep, liggen luisteren naar onze eigen merel (geboren en getogen in onze tuin ;-)).
Hij is er weer, met zijn prachtige lied s'morgens vroeg.
Het wordt LENTE!


Het idee van stapelen op vrijdag komt van Irma.
Bekijk voor veel meer stapels haar blog 'allemaal kleurtjes'

Fijn weekend!
Groetjes Hannie

15 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Dit zijn inderdaad échte stapels...en ik vind ze ook mooi! Je zou na de verbouwing eigenlijk één mooi stapeltje moeten laten staan!

Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Romkje zei

Mega klas stapels !!!
Je hortensia krijgt ook al bladeren....de lente komt eraan !!

gezellige stapeldag ,groetjes Romkje.

Thuis bij Tjits zei

mooie stapels!! en van die stapels wordt vast iets moois gemaakt!

zonnig en fijn weekend!
lieve groet, Tjitske

Eefies day zei

Heerlijk al die dakpannen, je hebt gelijk een originele stapel te pakken.
De banner bovenaan vind ik leuk...hartjes, dat spreekt mee aan.
Ben gelijk volger geworden.

Stapel ze, groetjes Eefie

Anoniem zei

Het zijn inderdaad best decoratieve stapels!

Vlijtig Liesje zei

Anoniem is Vlijtig Liesje. Er ging iets mis! Sorry.

Irma allemaal kleurtjes zei

ik heb je erbj gezet hoor hannie, prachtig die dakpannen die moeten echt door iedereen gezien worden dus een werkende link staat er nu op en een merel die echt bij jullie hoort zoooo leuk, een heerlijk weekend, irmaXXX

Makkie zei

Wat geweldig zon stapel pannen! En ik zie ook al zo'n moie voorjaarsknop. Helemaal geweldig!
Hartelijks,
Makkie

Claudia. zei

Euuuhhhmmm ik denk dat je straks, wel blij bent als je van deze stapel verlost bent.
Stapel op vrijdag.
Claudia van de kleine hornte.

Stina zei

hihi...heel leuk dakpannen,

enne wat de vogels betreft daar kan ik ook zo van genieten, hou zelf ook erg van de natuur.

fijn weekend
liefs
stina

http://truutske.blogspot.com/ zei

Om gewekt te worden door de merels is toch genieten he. Ik geniet trouwens ook van je stapel dakpannen...heel origineel en mooi gefotografeerd.
Heb me meteen als volger aangemeld....fijn weekend, Trudie.

Miranda zei

Ook klusstapels kunnen heel mooi zijn, dat bewijzen jouw prachtige foto's!

Fijn weekend,
Miranda

Claudia. zei

Hoi hier ben ik weer.
Ik heb een stapel van klei figuren gemaakt, het voelt wel een beetje gips achtig aan.
Het is zelfhardende klei van 'das'.
Claudia.

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Wat een flinke stapel dakpannen, ik herken 't..hier ook zo'n stapel in de achtertuin maar om eerlijk te zijn weet ik niet waarom ze er nog liggen (pff) wellicht waait 't dak er ooit af ofzo? :-)

Fijn weekend!

Veel groetjes, Veronique

faire un songe zei

Hoi Hannie, waar de Mart al niet toe kan leiden.. Leuk dat je me af en toe een bezoekje komt brengen..
Originele stapel heb je gemaakt.
Groetjes Hetty