vrijdag 18 februari 2011

timmerman/aannemer..

Vanmorgen stond de timmerman al weer op tijd op de stoep.
Hij is al druk met de voorbereidingen voor de bouw.
Hij bracht een hoeveelheid aan werk voor manlief, dus die hoeft zich morgen weer niet te vervelen.
De schutting moet eruit, de plafondplaat dicht bij het raam en ook een deel van de keuken moet al plaats gaan maken voor een noodwand.
Nu ik dit zit te tikken, bedenk ik me, dat het ook werk voor mij inhoud...ik zal de keukenspullen toch een ander plaatsje gaan moeten geven, maar waar??!
Komt goed...
Deze week zijn we nog bij de Ikea een keuken wezen bekijken, ziet er ook goed uit..
Volgende week valt de beslissing!

Gisteren was ik jarig, super verwend met echt verwenkado's, heerlijk genieten..!


 

Ik zeg altijd "je hoeft niets mee te nemen" maar als er iets persoonlijks voor je wordt uitgezocht vind ik het toch altijd heel erg leuk en geniet er met volle teugen van!
Ook alle lieve kaartjes ( wel 15...) vind ik heel mooi en koester ik als geschenken...

Groetjes Hannie








5 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Hieperdepiep hoera, alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Een persoonlijke attentie is altijd leuk om te krijgen!

Succes met de verbouwing, ben benieuwd welke keuken je gaat kiezen! Lieve groet, Ingrid

Thuis bij Tjits zei

nog van harte gefeliciteerd Hannie!!
wat ben je lekker verwend! ik zie ook kadobonnen liggen van intratuin, leuk:))
succes met klussen en ik ben benieuwd welke keuken het gaat worden!

fijn weekend!
lieve groet, Tjitske

G-style zei

Hallo Hannie,
ik zag bij Ingrid je blog staan en ben volger geworden hoor.
Je hebt een leuke blog en je keuken gaat heel mooi worden als ik die collage zo zie ...

Nou wie weet tot een volgende keer ,
groetjes Gea

Miranda zei

Nog van harte gefeliciteerd en wat heb je leuke kadootjes gekregen! Leuke blog, ga mij aanmelden als volger.

Fijne dag.

Home and Lifestyle zei

Hoi Hannie,

Kom je even op mijn blog kijken...er staat leuk nieuws voor je!

Lieve groet, Ingrid