maandag 21 februari 2011

Mijn eerste award...

Mijn eerste award..
Deze award mag worden doorgegeven aan andere blogsters, die pas beginnen of die het gewoon verdienen om de één of andere reden en ik koos voor deze drie dames.
 
 Deze tekst staat te lezen op de blog van Ingrid van Home and Lifestyle.
Wat een enorme eer om deze award van haar te krijgen, zij heeft een ontzettend mooie blog met prachtige foto's!
Een bezoekje aan haar blog is een feestje..
 
Ingrid, ik heb je al bedankt op je eigen blog, maar hierbij nogmaals: bedankt voor de award, een enorme opsteker om verder te gaan met veel enthousiasme!
 
Liefs Hannie

5 opmerkingen:

Thuis bij Tjits zei

Hannie gefeliciteerd met je 1e award!!

fijne week!
lieve groetjes, Tjitske

Home and Lifestyle zei

Wat leuk dat je er zo blij mee bent en de award is je van harte gegund Hannie...gefeliciteerd! Dat we nog maar veel posten van je mogen gaan lezen!

Lieve groet, Ingrid

Stina zei

Hoi,
gefeliciteerd met je award.

ga je volgen, kom via Ingrid hier op jou blog.

je bent ook welkom bij mij,
fijne avond, groetjes Stina

theeleuten zei

Gefeliciteerd hoor met je award.....geniet ervan!!

Lieve groet, Evelien

Agnes zei

Hallo Hannie,
Gefeliciteerd met je award! En heel veel succes met de verbouwing. Je hebt een leuke blog, dus ik heb me als volger aangemeld. Succes!
Groetjes,
Agnes