donderdag 24 februari 2011

kringloop vondsten...

Deze vakantieweek heb ik een paar dagen met de kinderen bij mijn ouders gelogeerd..
En zo de kans weer eens gehad om in mijn 'oude' omgeving rond te snuffelen.
Dus naast de aktiviteiten voor de kinderen, strand en vliegtuigen spotten bij Schiphol, ben ik ook een kringloopwinkel ingedoken.
Deze mega grote loods is alleen dinsdagavond open en het was er verschrikkelijk druk, lange rijen voor de deur...En tussen alle mensen mooie dingen zoeken, vind ik dan een lastige klus, maar ik heb toch wat leuke dingen op de tik kunnen tikken.

.
Een oud naaidoosje, wel in rood, maar ja, op de naaikamer wel grappig.
Oud kant, altijd mooi voor decoratie
Pot met knopen in creme/wit.
Een mooi blik, ook wel gekleurd, maar wel vrolijk



Nog een paar dagen genieten van lekker géén wekker s'morgens en rustig aandoen met de kinderen, veel knutselen en lekker bakken, als het droog is nog even naar buiten..

Groetjes van Hannie

8 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie aankopen...al heb ik er wel beelden bij dat je in die drukte niet echt lekker kunt snuffelen!

Hier moeten de meiden nog een week naar school, dan gaat hier voor hun ook een week lang de wekker uit!

Nog een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

Thuis bij Tjits zei

leuke spulletjes heb je op de kop weten te tikken in de drukte!

geniet nog maar lekker even van de vakantie:)
lieve groetjes, Tjitske

Stina zei

leuk om een paar dagen bij je ouders te zijn.

en mooi zijn je aankopen.

fijne avond nog,

groetjes Stina

Miranda zei

Gezellig een paar dagen bij je ouders en dan ook nog zulke leuke vondsten bij de kringloop!

Fijne avond.

Romkje zei

Via de blog van Evelien kom ik hier bij jouw terecht.Leuke blog !
Ik kom graag vaker langs en heb me aangemeld als volger.
Misschien vin je het leuk om ook eens bij mij te kijken?
Je bent van harte welkom.

groetjes Romkje.

theeleuten zei

Ja heerlijk zo'n luie week.....vooral ff geen wekker!!
Ik ben al weer aan het werk, dus de vakantie is weer voorbij...je hebt leuke dingen op de kop getikt....maar wat een drukte(zo te lezen) ...

Fijn weekend, Evelien

Hannekie zei

hier gaan ze maandag weer naar school...ik vind het zelf altijd zo gezellig als ze thuis zijn
mooie spulletjes heb je gocht
vooral je blik is super hoor
liefs hannie

faire un songe zei

Hoi Hannie,
Wat een groot compliment.. dank je wel..
Ik verwacht dat je keuken prachtig gaat worden... ben heel benieuwd...!
Groetjes Hetty