vrijdag 4 februari 2011

De voorbereidingen...

De voorbereidingen voor onze verbouwing zijn in volle gang..
Ons knusse schuurtje is voor de helft afgebroken, want daar komt voor een deel de nieuwe schuur.
Het ging me wel een beetje aan m'n hart, je weet wat je hebt, maar wat je krijgt blijft nog even een beeld dat je in je hoofd, maar nog niet voor ogen hebt.
Het wordt vast mooi, door de puinhopen heen kijkend...
De keuken kunnen we gaan bestellen en de vloer uitzoeken.
Allemaal leuke dingen, die al heel lang in mijn hoofd zitten.
De inspiratie uit de woonbladen en van de vele mooie blogs gehaald..
Heerlijk, de ruimte die ik krijg om nog meer leuke hoekjes te maken. ( nog meer, ja !!!)


Hier moeten we een nieuw plaatsje voor zoeken straks..

grondwerk..viel erg tegen 70 cm vorstwering onder de grond..

onze "noodschuur", best leuk toch?
Maar nu, eerst door de rommel heen en aangezien buiten alles bagger en klei is, komt dat ook naar binnen door iedereen die een voet over de drempel zet..De mop staat bij de deur..en poetsen maar.

Groetjes Hannie

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Blogger,

wat een fantastisch blog an wat een leuke foto's! Veel plezier met je nieuwe hobby en we hopen regelmatige updates te zien!

x

Thuis bij Tjits zei

hoi Hannie, dank je voor je lieve reactie en wat leuk dat je mijn blog volgt:)
wat leuk dat jij ook een blog begonnen bent, maar pas op want het werkt wel verslavend hoor haha;)
en ik heb me aangemeld als volger van jouw blog, leuk!!
succes met jullie verbouwing! ik weet wat het is, we zijn zelf ook in etappes aan het verbouwen.. maar het gaat vast fantastisch worden en als kers op de taart lekker inrichten:)

lieve groetjes, Tjitske

Hannekie zei

hoi hannie
wat leuk zeg om zo een naamgenoot te ontmoeten. leuk dat je mijn blog bezoekt en natuurlijk kom ik graag ook even bij jou langs. ik zie dat je al lekker weet hoe het werkt..wij zouden ook in januari gaan verbouwen. ik krijg en suite deuren maar omdat mijn hulp mannetje eest zelf een nieuwe keuken krijgt is het bij ons even uitgesteld. maar gelukkig heb ik veel geduld. succes met je verbouwing. heerlijk dat je alles lekker nieuw kan uitzoeken toch..
liefs hannie