vrijdag 11 februari 2011

de keuken in concept..

Gisteravond zijn we voor de de 3e keer op bezoek in een keukenzaak geweest met onze ideeën en wensen..
Wat is dit moeilijk zeg, een keuken koop je niet zomaar en ook de prijzen zijn niet mis...
Deze aardige meneer tekende voor ons direct op de computer een voorbeeld van "onze keuken", en natuurlijk is dat erg leuk en je wordt er ook razend enthousiast van.
Ik heb gelijk maar een paar foto's van mijn oude keuken gemaakt, voor je het weet is die eruit en heb je eigenlijk geen beeld meer van hoe het was!
Ik ben weer eens met picassa aan de gang gegaan, dat programma stond nog op de computer..



                                                     





                                Best leuk geworden (vind ik zelf ;-))

Weer bijna weekend, vanavond mag ik de +12 vereniging van de kerk leiden, is altijd erg leuk en waardevol.
Met 40 jongeren in de leeftijd van 12-15 jaar bezig zijn met de Bijbel en heerlijk kletsen en knutselen.
Vanavond mag ik een soort voordracht doen, spannend!

Voor jullie allemaal een goed en mooi weekend,
Groetjes Hannie

3 opmerkingen:

Thuis bij Tjits zei

wat een mooi concept! zie ik daar links inbouwapparatuur in de muur verwerkt?
wat zul je genieten als je de keuken in mag richten:)
succes vanavond!

fijn weekend,
lieve groetjes, Tjitske

Home and Lifestyle zei

Hoi Hannie,

Wat krijg je een mooie keuken zeg...of hier is de keus nog niet definitief op gevallen! Ik ben heel benieuwd!

Gezellig dat je een blog bent begonnen, het is super leuk om te doen maar ook erg verslavend hi hi!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

theeleuten zei

Zo dat ziet er al goed uit, ik heb je gevonden en ik ga je volgen..........gezellig weekend!

Groetjes Evelien